ridrenee

Alla inlägg under januari 2014

Av Renee - - 12 januari 2014 20:23

Idag så var jag mamma och Regina i Luleå
Vi var på lite olika affärer men nu kommer bilderna på det vi köpte

Hööks

H&M

Och så sist
Kappahl

Kram Renee

Av Renee - - 10 januari 2014 16:02

Hej!
Igår var det ridning vi hade cavaletti
Och sen i slutet så fick vi galoppera
Det var kul
Jag red Filur
Först skrittade vi över bommarna och sen i trav
Vi red typ hela lektionen i lätt sits
Det var as jobbit
Men det var typ allt som vi gjorde

Här kommer lite bilder

Kram Renee??

Av Renee - - 8 januari 2014 19:09

Hej!

Tänkte bara göra ett snabbt inlägg nu om morgon dagen.

Imorgon är det ju ridning och då blir det ett inägg om det. 

Sen när jag orkar så kommer jag göra ett inlägg om när jag visar våra djur vi har har hemma.

Ja jag sa ju det ett snabbt och kort inlägg.  


kram Renee♥




Av Renee - - 8 januari 2014 15:30

Hej!

Första skol dagen avklarad  

Det  var typ som en  vanlig dag på skolan

Vi hade typ matte, svenska, geografi, engelska m.m

Nu ska jag berätta en sak som hände på rasten

Jag och några andra av mina kompisar lekte tagen runt en big sten 

och ni fattar inte hur mycke damp jag fick när den som  var kom och sprang efter mig  jag blev typ as rädd 

hahaha  

okej detta kanske blev ett as tråkit inlägg för er 

men inte för mig 

hahaha  

juste igår kunde jag  värkligen inte sommna asså det  var  värkligen omöjligt seriöst

såå det slutade med att jag somnade halv tolv

OMG HALV TOLV 

kommer kanke uppdatera  i morgon   

har faktist inget mer att säga 

ha det gött

bye bye      

haha Bamse då

 

kram Renee♥

Av Renee - - 7 januari 2014 20:38

Av Renee - - 7 januari 2014 15:13

Hej!

Har ju bara haft denna blogg i en dag typ. Så nu får ni veta lite mer om mig nu när jag ska göra en tag om mig. Bra va.


1. Har du ett smeknamn?

ja mina kompisar kalar mig Rensan

 

2. Vilket ämnne är ditt favorit i skolan?

idrott och musik fast om jag måste välja lite mer skol ämnnen så är det geografi 

 

3. Favorit dricka?

röd fanta

 

4. Favorit låt just nu?

 jule tid är här

 

5. Vilka namn skulle du ge dina barn?

har inte tänkt på det sorry

 

6. Tränar/sportar du 

jag rider

 

7. Favorit bok?

saknad

 

8. Favorit färg?

svart, vit och rosa

 

9. Favorit djur?

häst, hund, katt och hamster

 

10. Favorit parfym?

vs men det är ingen parfym men yada yada

 

11. Favorit årstid?

sommar och vinter

 

12. Vilket pogram läser du under gymnasiet?

går bara i fyran....

 

13. Har du varit utomlas vars har du då varit?

Ryssland, Teneriffa, Paris, Italien m.m


14. Hur många språk talar du?

1

 

15. Hur många syskon har du?

1

 

16. Favorit affär?

H&M

 

17. Favorit resturang?

Har typ ingen XD

 

18. Tycker du om skolan?

sådär

 

19. Favorit kanaler på youtube?

linn ahlborg och nellie berntsson

 

20. Favorit serie?

vet it

 

21. Favorit film?

kommer inte på en just nu

 

22. PC eller MAC

MAC

 

23. Vilken telefon använder du?

ipone 4s

 

24. Hur lång är du?

vet it

 

Kram Renee♥


Av Renee - - 7 januari 2014 13:03

hej!

I morgon börjar skolan. Det käns hämskt. Hela roliga jul låvet är slut. Men allt är ju inte tråkit med att skolan börjar i morgon. Så nu tänkte jag göra tre för och tre nackdelar med att skolan börjar i morgon. Vi börjar med nackdelar så att vi för ett glatt slut. Nu kör vi.


Nackdelar

1. Man måste stiga upp ur sängen väldigt tidigt (tycker jag iallafall)

2. Jag hinner inte blogga lika mycket (tror jag)

3. Man måste lägga sig typ kring nio för att årka upp nästa dag.


Fördelar

1. Man får träffa alla sina kompisar igen.

2. Man är mer ute och rör på sig (iallafall jag)

3. Man kommer lite mer i rutin.


Ja det här var det JAG tycker som är roligt och inte roligt med att skolan börjar i morgon. Det var roligt att göra den här tre för och tre nackdelar med att skolan börgar i morgon. Ni för också göra den hära grejen om ni vill. Jag vet inte nu vad jag ska skriva om nu. Så hejdå!

 

Kram Renee ♥

Av Renee - - 6 januari 2014 16:31

Ja så heter syrrans blogg
Tycker verkligen att ni ska kika in den ni kommer verkligen inte att ångra er
Hennes blogg handlar om lite allt möjligt främst om hästar och hennes foder ponny Mackan ,Mackan delar hon med sin kompis

Ja det var lite om hennes blogg
Kika in den NUU!!
Djurochkul.bloggplatsen.se


Kram Renee

Presentation


Hej jag heter Renee och jag är 10 år :)
På min blogg kommer jag skriva om min ridning och lite om min vardag.
Jag rider på ridskola men jag vill ha en egen häst :)
Hoppas ni vill stanna kvar på min blogg och fortsätta läsa den :)
Vi ses :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards