ridrenee

Alla inlägg under juli 2014

Av Renee - - 22 juli 2014 12:04

Jag och familjen ska havsbadet så det blir nog inte så bra upd. Det kanske kommer nåt inlägg i kväll men jag lovar ingenting haha

Kram Renee

Av Renee - - 21 juli 2014 12:33

Detta är ruff

Nästa häst heter filur

Nästa häst heter Pelle-plut men kallas Pelle

Nästa häst heter wonder

Nu är det en bild på när jag hoppar en häst som heter nexus

Och den sista, min sköt ponny Snaider

Jag hade inga bilder på Snaider när jag red honom och den första bilden på mig och Snaider blev inte så bra men jag hade inte så bra bilder på han. Jag vet att nästan alla bilder blev suddiga för dom är tagen från en iPhone men jag hoppas att ni över lever det haha

Kram Renee

Av Renee - - 19 juli 2014 20:28

Sorry för dålig upd men jag har typ badat hela dagen idag (jag badar väldigt ofta haha)
Men i veckan så lovar jag att lägga upp alla våra djur inlägget. Och efter det inlägget så berättar jag im det andra inlägget jag tänkte göra

Mmmmm frozen yoghurt i Stockholm

Kram Renee

Av Renee - - 18 juli 2014 18:08

Nu har jag badat
Jag badade på liden
Det var super varmt
Och super skönt
Haha
Idag har jag inte gjort så mycket
Bara varit hemma
(Förutom att jag badade då)
Jag har två stycken inlägg planerat
Först tänkte jag visa alla djur vi har här hemma och kanske berätta lite om dom
Och det andra kommer jag snart att säga
Så håll utskick här på bloggen om just DU vill se alla våra djur här hemma

Denna blomman drog jag och en annan ifrån sjön
Vist är den fin?

Kram Renee

Av Renee - - 17 juli 2014 17:09

Av Renee - - 17 juli 2014 13:31

Tjabba haha XD
Nu har jag nyss kommit hem ifrån Snaider (ponnyn) vi tränade på att fatta galopp från skritt. Det gick jätte bra för han lysnade på mig jätte bra. Nu är jag jätte hungrig för jag har inte ätit någon lunch men jag ska nog göra det nu. Sen ska jag väll bara ta det lugnt. Imorgon så ska jag också kanske rida. Haha det blir mycket ridande.
Hejdå

Flätade hanns man, pannluggen och svansen men flätan som jag gjorde på svansen snyns inte men det var bara en vanlig inbakad fläta.

Kram Renee

Av Renee - - 17 juli 2014 09:43

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem. Hon ska köra syrran till sin foder ponny. När mamma kommer hem så ska jag börja ta på mig rid kläder. Sen far jag till min skötponny.

Den där som ni ser på bilden är jag och ridskolehästen filur

Kram Renee

Av Renee - - 16 juli 2014 16:14

Presentation


Hej jag heter Renee och jag är 10 år :)
På min blogg kommer jag skriva om min ridning och lite om min vardag.
Jag rider på ridskola men jag vill ha en egen häst :)
Hoppas ni vill stanna kvar på min blogg och fortsätta läsa den :)
Vi ses :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards