ridrenee

Alla inlägg under april 2014

Av Renee - - 23 april 2014 08:17

Hej
Vaknade som en pigg fågel idag. Sitter just nu i bussen på väg till skolan. I morgon är det ridning och jag tror att det var hoppning. I dag så är det också Sveriges yngsta mästerkock. Jag tycker det är ganska bra men jag skulle själv inte vilja vara med i det. Juste det är ju också top model Sverige idag. Men det var allt jag ville säga hejdå.

Kram Renee

Av Renee - - 22 april 2014 16:33

Tja tja bloggen xd
Så kanske man säger
Vet it xd
I torsdags så hade jag ridning
Men ja läs här nere om ni vill veta hur det gick.


Jag hade Bamse. Det gick bra. Vi red en cavaletti bana fast vi red inte en och en (som jag gärna skulle vilja). Bamse var lite busig för i början så svängde han åt sidan. Men sen så gick det jätte bra när han blev lite lydigare och när jag visste hur jag skulle göra om han svängde ifrån igen. Sen nät rid passet var slut så gick vi då till stallet och tog av sadeln och tränset. Sen borstade jag av han och kratsade hans hovar. Sen var jag klar.

Kram Renee

Av Renee - - 21 april 2014 19:15

Sitter i bilen från piteå rid klubb

Av Renee - - 21 april 2014 12:33

Hej!
Det var längesen
Riktigt längesen
Tillbaka till ämnet.
Ja rubriken säger allt det känns värkligen nu som det är sommar varmt, studsmatta på plats mm.
Det är såå jobbit att skolan börjar imorgon.
Läxor och allt.
Men det är ju inte alltid dumt att träffa alla nya vänner.

Kram Renee

Presentation


Hej jag heter Renee och jag är 10 år :)
På min blogg kommer jag skriva om min ridning och lite om min vardag.
Jag rider på ridskola men jag vill ha en egen häst :)
Hoppas ni vill stanna kvar på min blogg och fortsätta läsa den :)
Vi ses :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards