ridrenee

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2014

Grattis mamma:)

Av Renee - - 12 oktober 2014 19:41

Grattis mamma på födelsedagen
Hoppas att du hade en super bra dag
I går var farmor hos oss och idag så var min moster här

Mamma jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig du är den bästa mamman i världen puss och kram älskar dig

Jag vet att det inte har blivit något inlägg under dagen men det var ju för att mamma fyller år

Grattis igen bästa mamma

Love you

Denna bilden tog jag förra vintern


Kram Renee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Renee - - 25 oktober 2014 16:08

Igår var jag hos tandläkaren Sen for jag och mamma på stan Jag köpte ett nagel kit från depend Sen köpte jag nagelacks bortagning Och så köpte jag också en klocka Super nöjd över alla saker Kram Renee ...

Av Renee - - 24 oktober 2014 19:58


Hej på er Igår så hade jag lill-Calle Favoriten haha Det gick iallafall super Vi var bara tre stycken så vi galopperade mest och det var jätte kul I början var han hur seg som helst med sen i slutet var ha jätte pigg Så det var bra Det var...

Av Renee - - 23 oktober 2014 14:01

Är taggad tills ridningen börjar. Jag ska ha tempoväxlingar och något mer. Tempoväxlingar. Det betyder att jag kommer galoppera jaaa haha älskar det. Idag hade vi NO provet och det var en fråga som jag glömde bort vad det var men allt annat kändes br...

Av Renee - - 21 oktober 2014 18:33


Hej alla underbara som läser just nu. Detta är ett låååångt inlägg så var beträdd. Igår gjorde jag inget inlägg för jag tog en spruta och jag fick jätte ont i armen efter så jag bara tog det lugnt helt enkelt. Haha tog det lugnt men inget inlägg ha...

Av Renee - - 19 oktober 2014 11:03


Idag så är det söndag och det snööööar jaaaaaaa Äntligen Idag så ska jag bara vila och förbereda mig till sprutan som är på måndag. Åh är så nervös. Som nu nog vet nu så är spruta min största fobi. Igår blev det inge inlägg för jag årkade inte hel...

Presentation


Hej jag heter Renee och jag är 10 år :)
På min blogg kommer jag skriva om min ridning och lite om min vardag.
Jag rider på ridskola men jag vill ha en egen häst :)
Hoppas ni vill stanna kvar på min blogg och fortsätta läsa den :)
Vi ses :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards