ridrenee

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Renee - - 13 oktober 2014 15:56

hejsan  

idag så är den en vanlig tråkig dag

det enda "viktiga" jag måste göra är att plugga 

vi har engelska läxa till på fredag 

vi ska kunna mååååånga glosor

18 st  

tror jag att det var 

vi brukar ivanliga fall ha typ 10-12

sen ska vi också översäta en engelska text

och såklar kunna läsa texten på engelska


ja som sakt så så är detta ett data inlägg 

för att jag fick lust att blogga från datorn helt enkelt

 

 

sen ska jag göra ett alla våra djur inlägg som jag har sakt att jag ska göra mååånga gånger 

men nu lovar jag på riktit haha

 

sen vill jag också byta heder snart för jag har haft samma väldig länge 

jag känner att nu är det dags att byta

dock så vet jag inte hur man gör men det löser sig haha  


nu blev det en anna text här i slutet men jag orkar inte fixa det nu  


jaja men det var allt för mig tack och hej leverpastej   


 


   måste fixa så att jag kan lägga ut mer olika bilder

 

kram Renee  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Renee och jag är 10 år :)
På min blogg kommer jag skriva om min ridning och lite om min vardag.
Jag rider på ridskola men jag vill ha en egen häst :)
Hoppas ni vill stanna kvar på min blogg och fortsätta läsa den :)
Vi ses :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards