ridrenee

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Renee - - 11 oktober 2014 16:41

Igår (fredag) hade jag utvecklingssamtal. Helt ärligt hatar jag det. Jag blir alltid så nervös. Haha vet inte varför. Sen är det en fråga som inte är min favorit.Det är vad tycker du att du är bra på. Asså det känns som om man skryter mycket hahah. Men nu den 20de ska alla tjejer i min klass ta spruta mot typ livmodercancer. Vi kommer ta två sprutor. Näst spruta kommer typ vara om några månader. Sen den 24 tror jag det var men då ska jag till tandläkaren. Jag tycker det är så läskigt att gå till tandläkaren och doktorn. Hahaha ingen aning varför.

Kram Renee

Av Renee - - 11 oktober 2014 09:58

Jag har inte skrivit nått data inlägg på jätte länge.
Det är för att datorn har typ fått ett virus eller nått för den laggar as mycket.
Det är jätte jobbit.
Men nån dag ska jag försöka göra ett data inlägg.
Men det var det jag tänkte säga.
Hejdå

Kram Renee

Av Renee - - 11 oktober 2014 09:51

Japp rubriken säger allt. Ibland får jag lust att blogga och iblan tappar jag lusten. Jag ska nu FÖRSÖKA blogga mer. Minst ett blogginlägg per dag. Men mycket har hänt sen sist. Vi har köpt olika saker och så. Men nu äntligen fick jag lust att blogga igen och mitt mål är att blogga ändå till januari och aldrig sluta eller få jättttttttttteee lååånga pauser. Men nu tycker jag att jag ska sluta skriva här så hejdå


Kram Renee

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Renee och jag är 10 år :)
På min blogg kommer jag skriva om min ridning och lite om min vardag.
Jag rider på ridskola men jag vill ha en egen häst :)
Hoppas ni vill stanna kvar på min blogg och fortsätta läsa den :)
Vi ses :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards