ridrenee

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Renee - - 21 oktober 2014 18:33

Hej alla underbara som läser just nu. Detta är ett låååångt inlägg så var beträdd.
Igår gjorde jag inget inlägg för jag tog en spruta och jag fick jätte ont i armen efter så jag bara tog det lugnt helt enkelt. Haha tog det lugnt men inget inlägg haha hur funkar det liksom. Men nu berättar jag om sprutan. Kan bara säga tre ord om den SPRUTAN VAR HEMSK. Fast det enda som händer Ijäntlligen är att man får en nål i huden, det gör ont och man blir rädd. Jaja men nu tar vi det från början. Jag kom till skolan och vi hade SO. Sen när den lektionen typ var slut så kom skolsystern in i klassrummet. Alla tjejer blev typ jätte nervösa (det var ju bara tjejererna som tog sprutan). Sen sa hon alla tjejer kan komma med mig och så gick vi till ett rum. Då sa skolsystern att en tjej då skulle börja men då vägrade hon att börja så då sa hon att jag kunde börja och då följde Linn min bästis med in och så fick vi sätta oss på varsin stol och så började jag. Asså det gjorde så ont så jag trodde att jag typ skulle dö haha men det kändes värkligen så. Men sen var det Linns tur och jag tror ärligt att det gick lite bättre för hon. Men sen gick man till ett annat rum som man skulle sitta i en kvart för om man typ skulle svimma eller spy. Men sen hade typ alla jätte ont i armen för man sprutar i en muskel. Bara man lyfte lite på armen så gjorde det ont. Sen på kvällen så hade jag jätte mycket huvudvärk. Så hemskt var det haha. Men det var typ allt som hände. Vi ska ju ta två sprutor (vet inte varför) och den andra sprutan blir efter jul tror jag.

Men nu byter jag ämne.
Idag var jag på läxhjälpen och tränade inför ett NO prov som blir på torsdag. Jag tror ändå att det kommer gå bra. Och idag klockan 20.00 så börjar svenska Hollywood fruar haha. Det är på kanal 3

Hejdå

Haha står på knä så tro inte att jag är så kort hahaa

Kram Renee

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Renee och jag är 10 år :)
På min blogg kommer jag skriva om min ridning och lite om min vardag.
Jag rider på ridskola men jag vill ha en egen häst :)
Hoppas ni vill stanna kvar på min blogg och fortsätta läsa den :)
Vi ses :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards